Странице

четвртак, 6. фебруар 2014.

Testenina sa bundevom i kaparima




Recept za testeninu sa bundevom i kaparima pre neku godinu sam videla kod Dakili, meni mnogo drage cure sa Coolinarike, koja je volela sličnu vrstu hrane kao i ja. Na žalost, izbrisala se, a sa njom je otišao i recept. Često po njemu spremam, jer sam ga po sećanju za sebe napisala, a možda se još nekom dopadne!
Interesantan je spoj slatkaste bundeve, slanih kapara i parmezana i aromatičnog belog luka.. Plus što je priprema jednostavna i brza, naročito ako imate već pečenu ili kuvanu bundevu.  Još čašica vina i uživanje je kompletno!

Sastojci:
200 gr testenine (integralne ili obične)
200 gr pasirane bundeve (kuvane ili pečene)
1 kašika kapara
2 češnja belog luka
po ukusu parmezana ili sličnog tvrdog sira 
(ili dimljeni tofu za one koji poste ili su vegani)
po ukusu maslinovog ulja
po ukusu soli i bibera
malo seckanog peršuna

Priprema:


  • Stavite testeninu da se kuva. Ja ne dodajem ni so ni ulje, ako je testenina kvalitetna sigurno neće da se zalepi. Skuvanu testeninu procediti.
  • Dok se kuva testenina, bundevu (ispasiranu ili izgnječenu viljuškom) pomešati sa belim lukom, dodati maslinovo ulje i malo soli, pa sve još malo izmešati. Pažljivo solite, kapari i sir su slani!


  • Na tanjir stavite testeninu, rasporedite odozgo nadev od bundeve, nabacajte kapare, pospite rendanim sirom, poprskajte sa još malo maslinovog ulja i pospite seckanim peršunom.
  • Ko posti ili je vegan, neka narenda dimljeni tofu. Sir volim da sečem na listiće nožićem za  ljuštenje povrća!





2 коментара:

  1. Boje su fenomenalne, ali kombinaciju tikve i kapara jos nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljo, fala! :* Meni je u početku bilo neobično, ali mi se baš dopalo pa često ovako spremam :p

      Избриши