Странице

недеља, 8. јун 2014.

Pečena fritata od patlidžana




Bliži se sezona patlidžana, pa da  (što kažu modernim jezikom) anticipiram niz recepata koje imam sa mojim omiljenim povrćem. Ovo je jednostavno jelo, sasvim slučajno sam ga napravila... Prošlog leta sam ostavila veću količinu smrznutih kockica proprženog patlidžana, a kad sam ispucala sve načine, ovaj se sam namestio.



Sastojci:
1 manji patlidžan
malo ulja
1 jaje
2 kašike kisele pavlake
malo soli i bibera
malo sitno seckanog peršuna

Priprema:

Patlidžan iseći na kockice i na malo ulja ispržiti dok ne omekša (koristiti sud koji može i u rernu, ja sam uzela tiganj kome se skida drška). Posoliti i pobiberiti. 



U jaje dodati pavlaku i sitno seckani peršun i sve dobro izmešati. Preliti preko patlidžana tako da bude skroz pokriveno. Jelo zapeći u rerni zagrejanoj na 200°C da lepo porumeni. 








Dobićete lagano toplo predjelo, a može da bude i glavni obrok uz dosta salate i čašicu vina..






2 коментара:

  1. dodaš koru od lisnatog testa i imaš pitu od patlidžana...moraću da probam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može... mada izbegavam lisnato testo zbog masnoća. Imam nekoliko recepata za pite, pizze i slanu galetu od patlidžana, pa sam ovu fritatu pravila klot. Javi kako je sa lisnatim testom. Hvala na javljanju! ♥

      Избриши