петак, 20. јун 2014.

Topli sendviči sa tikvicama


Tikvice spremam na mali' milion načina, a zapečene sa sirom su meni uvek dobitna kombinacija! Ovo je recept mog omiljenog TV kuvara Vjeke Kramera, a sa malim izmenama (koje sam "ogradila"), dobila sam meni baš fine tople sendviče. Odlični su za doručak uz jogurt, ili za večeru uz salaticu i vino... :)))


Nadev:
2 tikvice
malo ulja
200 g trapista (ili dimljenog kačkavalja)
2 jajeta
2 dl kiselog vrhnja (ili 100gr Ela sira sa 0% masnoce pomešan sa 1dl jogurta)
so i biber)
i još
francuski hleb (ili zemičke, manji somuni)





Tikvice oprati i očistiti, iseći na kockice i prodinstati na malo ulja. Ostaviti ih da se malo prohlade. 



Trapist iseći na kockice (ja sam koristila moj omiljeni dimljeni kačkavalj).







Umutiti jaja, dodati vrhnje (ja nisam, već sam pomešala sir Ela od 0% masnoće sa jogurtom) i začiniti sa malo bibera i soli. U sve to dodati isečen sir i prohlađene tikvice i lagano promešati da se lepo sjedini.



Francuski hleb iseći preko pola (ili neki drugi manjeg oblika, ja sam imala male integralne zemičke), pa na njega rasporediti pripremljeni nadev. Složiti u nauljen pleh i peći na 200°C dok ne porumeni.


Recept je objavljen u emisiji "Lonci i poklopci" avgusta 2011.



Isprobano na Coolinariki -> klik
Pomoravkanelyca



2 коментара:

  1. It's very tasty! I enjoy your meals! If not for the fact that we are all sick I'd been doing !:)
    Have a nice day!

    ОдговориИзбриши