Странице

недеља, 17. април 2016.

Salata od hobotnice iz konzerve



Po sistemu - snađi se! Kad sam bila u prilici da kupim smrznutu hobotnicu, nije mi se jela. Kad mi se prijela, mrzelo me da zapucam 30 km da je tražim po mega marketima..

Na konzerviranu hobotnicu u sosu sa belim lukom (uvoz iz Španije) sam naletela slučajno i mnogo mi se dopada. Par konzervi stalno imam u kući, jer se očas posla od nje nešto iskombinuje. Iako imam izuzetno oštro čulo njuha, ja taj beli luk koji se pominje uopšte ne osetim (biće da je količina u sosu zanemarljiva), ali je hobotnica fina, mekana i neočekivano ukusna! Sa malo dodataka može da se dobije izvrsna salata, a ja sam se odlučila za najpoznatiju kombinaciju sa krompirom i imala lep ručkić gotov za dvadesetak minuta.. :)


Sastojci:
1 konzerva hobotnice (111 gr)
250 gr očišćenog krompira
1 češanj belog luka
1/2 kašike kapara
1/4 veze peršunovog lista
1/2 limuna - sok
soli i i bibera po ukusu
1-2 kašike maslinovog ulja

Priprema:


  • Očišćen i opran krompir iseći na kocke i staviti da se kuva. Kad je gotov (ne prekuvati!) ocediti ga i izručiti u činiju za salatu.
  • U krompir dodati seckani beli luk i peršun. Posoliti i pobiberiti. Dodati oceđene kapare.
  • Konzervu sa hobotnicom otvoriti i ocediti. Ubaciti sadržaj u krompir (veće komade prepoloviti) i sve preliti sokom od limuna i maslinovim uljem.
  • Salatu lagano promešati i ostaviti desetak minuta da odstoji da se ukusi vežu. 


Poslužiti kao predjelo ili lagani obrok. Ova količina je dovoljna kao predjelo za dve osobe ili ceo obrok za jednu. Obzirom da moj Zoki ne jede ni meso, ni ribu, a ni morske plodove - sama sam se počastila!




























12 коментара:

  1. Kad vidim tvoju hobotnicu teško mi je da poverujem da je iz konzerve, tako dobro izgleda. A to snadji se pa naravno za sve ima načina ako čovek želi. Iliti pre nego što počnemo da pitamo gde se može kupiti npr mešavina začina , kokosovo mleko (uksoro post na mom blogu za domaću varijantu) i slično primenimo baš tu parolu i napravimo sami. Elem salatica je super, volim takve stvari!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dubravka, hvala na lepim rečima! ♥ Dosta toga pravim sama, mada može da se kupi u Beogradu. Naravno, neke posebne stvarčice samo na par mesta, ali mi nije zgodno da onda kada mi se prijede zapucam 30 km. Kokosovog mleka u konzervi sad ima maltene svuda, većine začina takođe, ali po običaju nam se uvek jede ono čega nema.. Kao vama šljive iz Srbije :)))

      Избриши
  2. Cudowny pomysł! Narobiłaś mi ogromnej ochoty na taką sałatkę. Aż mi w brzuchu burczy :) Pozdrawiam cieplutko!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ha, ha, baš si me nasmejala što kažeš da ti "krči" stomak.. ♥ Drago mi je da ti se salata sviđa, pozdrav :)

      Избриши
  3. Nisam nikad spremala sama hobotnicu. Bas cu pogledai imamo li mi u konzervama. Jako zanimljiva salata ili divan lagani obrok.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gordana, uvek sam je jela po restoranima, ni ja je nikada nisam sama sprenala. Sigurna sam da kod vas u Danskoj može da se nađe u konzervi i to još bolja i veća ponuda nego ovde. Vi ste morska zemlja! ♥

      Избриши
  4. Nisam znala da ima i u konzervi. Sada ću tražiti i kod nas jer zaista može jako dobro doći. Inače i ja kupim smrznutu, a ovakvu salatu obožavamo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno ima i kod vas, dala sam link gore u tekstu na sliku da vidite kako izgleda, a možda ima i od drugog proizvođača.. Hvala ti na javljanju! ♥

      Избриши
  5. Jedem ovaj moj sendvic na poslu, a oci mi ostadose na ovoj tvojoj mirisno-letnjoj salati. Vidjala jesam po marketima ove konzerve, ali nisam verovala da lici na ista, iskreno. Molim te kazi mi , koja je cena jer cak nemam ni ideju? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marija, sorry što ti pravim zazubice.. ♥ U Tempu je 170 dinara 111 grama (videla sam pre par dana), a u Univerexportu 18o dinara.. Verovatno ih ima i u Idei i u većim Maxi supermarketima. Kupila sam prvu konzervu jer sam radoznala svraka, a onda se navadila.. :))) Jedino što hobotnica kao i lignja ima dosta holesterola, al povremeno se počastim.

      Избриши
  6. Nikad ne gledam te konzerve, a evo sta propustam. Stvarno ne izgleda kao konzervirana, a recept je bas fin i jednostavan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene je iznenadila ova hobotnica, izgledom manje-više, ali joj je ukus odličan! Kad si u frci sa vremenom bukvalno za 15 minuta dobiješ fini obrok. Hvala ti na javljanju! ♥

      Избриши