Странице

среда, 31. август 2016.

Animodine paprike



Svakog leta mi se izdvoji kao hit neki novi recept koji isprobam, a onda ga spremam do besvesti!
Pretprošle godine su to bili cukini sa parmezanom, prošle godine su bile paprike punjene paradajzom i inćunima, ovoga leta su to Animodine paprike. Nit' jednostavnijeg, nit' ukusnijeg jela! Ime je u originalu paprike babe Bose, ali pošto ga je objavila draga cool-prija ANIMODA (Domina) sa Coolinarike, ja ih u glavi imam kao Animodine paprike i kada planiram šta ću za ručak tako ih i zovem. A i nekako mi ne ide da svojatam njenu babu Bosu kao svoju.



Iako se jelo sastoji od istog povrća kao sataraš, ukus je drugačiji. Da li je to zbog pečenja u rerni, ili zbog pavlake koja se na kraju doda preko paprika, ali je meni potpuno novi ukus.. U originalu su paprike babure, ja sam pravila sa šiljom, onda sa takozvanom kurtovkom, pa somborkom, a jedino sa baburom nisam.. :))) Vi birajte kako vam drago, u svakom slučaju će jelo biti odlično!

Sastojci:
3 paprike babure
1 - 2 paradajza ili pelata
2 glavice luka
par kašika kisele pavlake
po ukusu soli i bibera
ulje ili gi (maslo) po potrebi

Priprema:


  • Paprike operati i preseći na pola, pa ih očistite semenki. Mogu se ostaviti cele paprike, probala sam na oba načina i meni je bolje sa prepolovljenim jer se kod celih u toku pečenja zadrži puno tečnosti u njima, pa bude vodenast umak.


  • Paradajz kratko blanširati u ključaloj vodi, pa mu oguliti kožicu. Iseći ga na manje komadiće.
  • Luk naseckati na rebarcana. Posolite povrće.
  • U nauljeni vatrostalni sud poređati se sečeni luk, preko njega rasporediti paradajz i odozgo poređati paprike.


  • Peći u rerni zagrejanoj na 200-220°C nekih 40 minuta. Paprike pokriti u toku pečenja folijom da ne gori onda kada dobiju željenu boju.
  • Posle 40 minuta izvaditi sud iz rerne i na svaku polutku paprike staviti po ravnu kašiku kisele pavlake. Ako vam smeta kožica od paprika, pre dodavanja pavlake je ogulite koliko može, ja to ni slučajno ne radim jer ona jelu daje finu aromu i slast!
  • Vratiti paprike u rernu na 10 minuta da se pavlaka zagreje i rastopi.






















Paprike možete servirati kao prilog ili glavno jela, meni su dobre same i bez ikakvog dodatka. Nego, svež hleb u ruke pa na umakanje, lickanje i mljackanje..


Nova tura - dupla mera od pomešanih zelenih i crvenih paprika..
I da, ako izostavite pavlaku, dobićete opet dobro posno jelo.











10 коментара:

  1. Dopalo se i nama, ja sam dodala i malo seckanog belog luka i pola kašičice italijanskog začina...izuzetno fino i ukusno jelo, za koje ne treba mnogo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću i ja sa belim lukom, ali sa drugim dodacima ne bih, izgubio bi se izvorni ukus ovog jela.. Hvala ti na javljanju ❤

      Избриши
  2. Odlične! Za nas, ljubitelje paprika, novo jelo na meniju! I nama su se baš dopale, pravila sam ih kao prilog roštilju...

    ОдговориИзбриши
  3. Čini mi se zbilja odličnim, pogotovo jer je sada sezona paprike. Super prilog, iako bi meni bilo dovoljno samo s kruhom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kavarina, hvala ti ❤ I meni su dovoljne samo sa hlebom, sito je jelo i sasvim dovoljno za fini obrok. Seckanje povrća je 5 minuta, ostalo odradi rerna..

      Избриши
  4. Super izgleda. Jako zanimljivo kao peceni sataras :) Ja uvijek pecene paprike jedem sa malo pavlake pored, pa znam da bih ovo voljela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga ❤ Mnogo se lako spreme ove paprike, a ukusne su baš, baš..

      Избриши
  5. Jedva sam cekala da nadjem vremena da procitam ko je ta Animoda kad ima i svoje paprike :) Recept je bez greske!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi, hi, Animoda ih je nasledila od svoje babe Bose.. Recept preporučujem, ovog leta sam mu se naplatila pošteno! Hvala ti na javljanju.. ❤

      Избриши