Странице

понедељак, 14. август 2017.

Posne punjene paprike sa suvim šljivama




Ni sanjala nisam da će ova kombinacija da me totalno obori s' nogu! Iako imam svoj omiljeni recept po kome spremam punjene paprike (moje su uvek bez mesa), ponekad ih spremim i na drugi način. Pravila sam punjene paprike u čiji se nadev dodaju orasi i fine su, ali ne toliko da mi budu najmilije. Onomad sam isprobala da u nadev dodam suve šljive i mislim da će ovakve paprike ubuduće da mi budu miljenice..

Sastojci:
10 manjih paprika 
1 veći crni luk 
1 struk praziluka 
2 šoljice pirinča (može integralni) 
100 gr suvih šljiva (bez koštica)
1 suva slatka crvena paprika
1/2 kašičice dimljene aleve paprike
so i biber po ukusu 
lovor 
ulje



Priprema:
  • Pirinač oprati i skuvati u vodi da bude al dente.
  • Iseckati  sitno crni luk i praziluk, pa ga izdinstati na ulju sa lovorovim listom i pred kraj ga malo posoliti. 
  • Dodati kuvani pirinač, seckane suve šljive, crvenu slatku suvu papriku iseckanu na kockice i malo dimljene aleve paprike. Začiniti biberom i dosoliti.  
  • Puniti paprike, ređati ih u nauljeni vatrostalni sud (ili u tepsiju) i staviti u rernu da se zapeku na 200°C oko 45 minuta. Dodati malo vode i ako treba u toku pečenja naliti opet malo vodom da se na sasuši dno i ne izgore. Po potrebi ih pokriti folijom u toku pečenja da ne gore.






















Uz ove paprike sam jela crveni luk seckan na rebarca i zalivala ih crnim pivom.. 🍺