Странице

четвртак, 17. децембар 2015.

Salata od belog pasulja i tunjevine



Znam da je većina onih koji prekosutra slave već pripremila skoro sve za svečano slavsko posluženje, ali ako vam fali još neka brzinska salata kao predjelo, evo ideje da za desetak minuta napravite nešto jednostavno, a interesantno i baš ukusno!

Ovo je fina salata-predjelo za dvoje, a može da bude i kompletan obrok jednoj izelici kao što sam ja. Ako vam treba za veći broj osoba, samo povećajte količinu, što produžava pripremu za još par minuta. Više vam vremena treba da smislite na čemu ćete da je servirate, nego da je napravite - najveći posao je otvaranje konzervi i pranje rukole, pod uslovom da nije već oprana!



Kod ovog recepta nisam slikala postupak, jer mislim da je fotografisanje otvaranja i ceđenja konzerve i seckanje luka na krugove besmisleno!

Sastojci:
1 konzerva sitnijeg kuvanog pasulja
1 konzerva tunjevine u komadima
šaka rukole
1 manji crveni luk sečen na koturove

preliv:
1/2 limuna - sok i ribana korica
1/2 češnja belog luka
1-2 kašike ulja oceđenog od ribe (ili maslinovog)
1/2 kašičice senfa
so i tucani crni biber

Priprema:


  • Pasulj iz konzerve isprati i ostaviti da se malo ocedi.
  • Rukolu poređati kružno u činiju za serviranje. Oceđen pasulj sipati u sredinu činije i raširiti ga po celoj površini sve do rukole.
  • Ribu ocediti (ako je tunjevina u ulju sačuvati ga za preliv), pa komade rasporediti preko pasulja.
  • Luk iseći na kolutove i poređati preko salate. 
  • U manjoj teglici promešati limunov sok, senf, beli luk, so, biber i ulje oceđeno od ribe. Ako je riba bila u sopstvenom soku (salamuri),  sipajte hladno ceđeno maslinovo. Sadržaj promućkati.
  • Ribu i pasulj preliti prelivom i poslužiti.


Ukus salate je bolji nego što se očekuje, svi sastojci se odlično slažu!

Naravno da salata može da se pravi od pasulja koji sami skuvate. Meni je zgodnije ovako, pogotovo kada nisam raspoložena za kuvanje. Ko ne voli rukolu neka je zameni čvrćom zelenom salatom..






17 коментара:

  1. Ovo je odlična kombinacija. Pravim nešto slično, umesto pasulja koristim leblebiju... Sjajno! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nalence, hvala ti ♥ Uvek imam konzerviran pasulj, leblebije samo kad naletim na njih u Tempu, pa je zato ova kombinacija. Ali, probaću i sa leblebijama, sigurno je odlična! :)))

      Избриши
  2. Divna salata ili pravi obrok kako kazes :) Svidja mi se preliv. Bas zgodno!

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Sneki, možemo da delimo ovu porciju ♥ Samo ja ovo jedem u kući, a porcija je za dve persone :*

      Избриши
  4. Pozdrav Gago, super ti je blog, postala sam član, možeš i ti kod mene ako želiš :)
    http://wwwtinavalentina.blogspot.si/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tina, drago mi je da si se javila! Pratim i ja tebe, već sam na tvom blogu član od pre par dana.. ♥

      Избриши
  5. Bas fino i jednostavno! Zgodno i za poneti na posao na primer, samo dresing spakujes sa strane pa prelijes pre klope.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može draga i na posao, pod uslovom da i ostali na poslu jedu sa tobom :))) Luk se u ovoj salati "čuje", a bogme i riba, pa ako je manji prostor... Hvala ti na javljanju ♥

      Избриши
  6. Kompletan obrok što se mene tiče. Brzo i ukusno ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nalence, i meni je kompletan obrok, a zgodno je i kao slavsko posluženje sa ostalim đakonijama.. Hvala ti na javljanju ♥

      Избриши